Pilates yapmak için 6 neden!


Vücuda esneklik kazandıran ve günlük yorgunluğu ortadan kaldıran reformer pilates yapmak için 6 neden:



  1. Vücudunuzu tanımak için; genel olarak vücudumuzu pek tanımayız. Nasıl duracağımızı ve hareket edeceğimizi bilemeyiz. Pilates egzersizleri ile vücut farkındalığı gelişir,fonksiyonel duruş bozuklukları azalır.
  2. Daha sağlıklı ve fit bir vücut için; Düzenli yapıldığında gözle görülür farklar yaratan reformer pilates haftada en az 2 kez yapılmalıdır.
  3. Kasların daha güçlü olması için; Güçlü kaslar günlük hayatımızda daha az yorgunluk hissetmemizi sağlar. Eklem ve kemik ağrılarını azaltır.
  4. Yağ oranını dengede tutmak veya azaltmak için; Pilates vücudumuzun ihtiyacı olan enerjiyi kaslara yönlendirir,depolanmış enerjiden ibaret yağ oranımız, doğru orantılı beslenme programı ile azalmaya başlar.
  5. Daha dengeli bir vücut için; kas-tendon ve bağları güçlenmiş,esnekliği artmış kişilerde denge sorunu daha az görülür.
  6. Daha sağlıklı ileri yaş dönemi için; orta yaş ve ileri dönemlerde sıklıkla yaşanan kas-eklem ağrılarını geçirir. Vücudu daha genç ve diri tutar.
Sağlıklı pilates egzersizleri yapmak için, eğitimlerini tamamlamış kendisini geliştiren konusunda uzmanlaşmış eğitmenlerle çalışmalısınız.  Bağdat caddesi Suadiye bölgesinde kendinize en uygun ve yakın pilates stüdyosunu hemen şimdi arayarak randevu alın:) 

Sporla kalın:)
www.pilatesport.com
0216 474 6743

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yan Yağları (Love handles) Eritme Yolları

Reformer Pilates Nedir? Ne İşe Yarar? Neden Yapmalısınız?

Pilates ile kifoz (kamburluk) önlenebilir mi?